Wypracowanie pomysłów na działania sprzedażowe i określenie planu realizacji

Dla globalnej firmy z branży spożywczej

Z nietypowym wyzwaniem zwrócił się do nas dotychczasowy klient. To co trapiło zespół klienta, to niejasny podział ról w dziale sprzedaży oraz brak pomysłów na innowacyjne działania sprzedażowe.

Nie jest to typowy problem z jakim metoda Design Thinking może sobie poradzić. W związku z tym przygotowaliśmy zupełnie inne rozwiązanie. Stworzyliśmy autorską planszę, dedykowaną tej firmie i jej wyzwaniom. Na warsztatach zgromadziliśmy kilkadziesiąt osób zaangażowanych w sprzedaż produktów firmy, które pracowały w kilkuosobowych grupach warsztatowych. Dla prawidłowego przebiegu procesu grupowego, zaangażowaliśmy nasz cały zespół i w efekcie każda grupa uczestników miała swojego moderatora. Pozwoliło to na bardzo sprawne przeprowadzenie uczestników przez wszystkie zadania.

W efekcie warsztatów powstało kilkaset pomysłów na działania sprzedażowe oraz plany ich wdrożenia.

Czas realizacji: wrzesień 2016

<- zobacz pozostałe realizacje

Masz pytania? Jesteś zainteresowany współpracą?

Dzwon lub pisz do nas śmiało!