Stworzenie person kandydatów i wypracowanie działań rekrutacyjnych

Dla globalnej firmy ubezpieczeniowej

Obecnie, mamy do czynienia z rynkiem pracownika. W takiej sytuacji firmy muszą wkładać wiele wysiłku by rekrutować wartościowych pracowników. Jednak co zrobić, gdy pracownicy – agenci ubezpieczeniowi są bardzo zróżnicowani pod względem wieku, doświadczenia, wykształcenia? Jak skutecznie docierać do najbardziej atrakcyjnych grup pracowników?

Dostaliśmy zadanie moderowania warsztatu Design Thinking w trakcie, którego pracownicy firmy znajdą odpowiedź na powyższe pytania.

Podczas warsztatów sporządziliśmy persony kandydatów. Określiliśmy ich motywacje, cele oraz wartości, którymi kierują się przy poszukiwaniu pracy. To pozwoliło określić 3 główne grupy osób, na których firmie zależy najbardziej.

W kolejnej fazie warsztatu, uczestnicy wygenerowali mnóstwo pomysłów na to, jak mogą stać się atrakcyjnym pracodawcą dla stworzonych person. Istotnym problem, na który poszukiwano rozwiązań była również rotacja pracowników, która wśród firm ubezpieczeniowych jest wciąż dużym i nierozwiązanym problemem.

Efektem warsztatu były prototypy niekonwencjonalnych działań, które wyróżnią firmę na tle innych pracodawców i zwiększą lojalność pracowników wobec firmy.

Czas realizacji: wrzesień 2016

<- zobacz pozostałe realizacje

Masz pytania? Jesteś zainteresowany współpracą?

Dzwon lub pisz do nas śmiało!