Określenie propozycji wartości dla klientów i zaprojektowanie minimalnie wartościowego produktu

Dla międzynarodowego startupu medycznego z branży medycznej

Podobno pomysł wart jest 1zł + VAT. Dlatego szkoda tracić czas na analizowanie i gdybanie na temat swoich idei. Design Thinking dostarcza świetnych narzędzi do materializowania i weryfikacji pomysłów.

Podjęliśmy się zadania pomocy startupowi w bardzo ważnym aspekcie każdego początkującego biznesu:

  • precyzyjnym określeniu propozycji wartości dla użytkowników
  • wypracowaniu prototypu minimalnie użytecznego produktu

Uczestnikami warsztatu były osoby zaangażowane w rozwój startupu oraz osoby z zewnątrz, które służyły inna perspektywą i inspiracjami z innych branż.

Przeprowadziliśmy warsztat Design Thinking, podczas którego grupa przeszła przez wszystkie etapy metody, uzyskując ostatecznie prototyp strony internetowej z podstawowymi funkcjonalnościami. To pozwoli na zebranie informacji zwrotnej od użytkowników poza salą warsztatowa. W efekcie możliwe będzie udoskonalenie usługi, tak by w intuicyjny sposób rozwiązywała problemy użytkowników w krajach trzeciego świata.

Czas realizacji: czerwiec 2014

Lokalizacja: Eindhoven, Holandia

Warsztaty prowadzone w języku angielskim

<- zobacz pozostałe realizacje

Masz pytania? Jesteś zainteresowany współpracą?

Dzwon lub pisz do nas śmiało!