Stworzenie spójnej strategii marki i kultury firmy

Dla polskiej agencji badań rynku

Stanęliśmy przed zadaniem pomocy firmie w wypracowaniu spójnej strategii marki i kultury firmy. Jako, że na początku naszej działalności pracowaliśmy nad tymi obszarami, to mieliśmy już wypracowane pewne rozwiązania. Natomiast nigdy nie użyliśmy ich w pracy z klientami. Postanowiliśmy przypomnieć sobie proces jaki sami przeszliśmy i na tej podstawie stworzyć dedykowany program warsztatu.

Co warte uwagi, w warsztacie wziął udział zarząd firmy i większość pracowników. Mimo hierarchii, zespoły potrafiły pracować w partnerski sposób oraz w bardzo otwartej i kreatywnej atmosferze.

Zaczęliśmy od kultury firmy. Zastosowaliśmy planszę “Culture Canvas” stworzoną przez Zappos – firmy słynącej ze swojej niezwykłej kultury organizacyjnej. Dzięki planszy zostały określone najważniejsze wartości oraz historie potwierdzające funkcjonowanie tych wartości w firmie.

Następnie zajęliśmy się strategią marki. Wykorzystaliśmy autorską planszę “Rdzeń marki”, która pozwala w bardzo prosty i intuicyjny sposób pracować nad stanem obecnym i wizją marki.

W efekcie uczestnicy wypracowali wizerunek firmy, który jest w zgodzie z wizją zarządu i pracowników. Zdefiniowane zostały wartości, którymi firma kieruje się w swojej działalności.

Czas realizacji: maj 2016

<- zobacz pozostałe realizacje

Masz pytania? Jesteś zainteresowany współpracą?

Dzwon lub pisz do nas śmiało!